vaquero skrev:Nu blev jag ju förtjust i en gammal BMW o kollade därför in detta forum, men då mina personliga åsikter tydligen ligger utanför dom befästa ramarna och upplevs reta övriga välinordnade medlemmar, så tackar jag härmed för mig. Ha'de'gött o kör så de'ryker
Vänta nu lite.... Du sticker ut hakan (och jag tror inte det är omedvetet!) och raljerar över oss "välordnade", som (på rätt goda grunder) tycker att det är vettigt att minimera skaderisken, när man nu envisas med att ägna sig åt en i alla händelser riskfylld aktivitet. Men när Du får mothugg tjurar Du till och "tackar för Dig"? Du gör ju som Du vill (vilket Du med all önskvärd tydlighet redan uttryckt), men det vore verkligen intressant att få ta del av Dina egna (förhoppningsvis väl genomtänkta) bevekelsegrunder för att inte skydda Din kropp så gott det går, om nu olyckan skulle vara framme?
Jag är uppriktigt intresserad av olika tänkesätt, läser gärna det Du skriver och respekterar Din ståndpunkt så länge den är allvarligt menad - men jag kommer sannolikt inte att hålla med. Precis som Du troligen inte kommer att hålla med mig. OK?